Nem kell velem egyetérteni - sőt!

Csak úgy írogatok

A gyűlöletkampányok elérték a céljukat (és ezt alant a kommentek is igazolják)

2020. február 05. - napi_jokedv

A közösségi médiában történt megnyilatkozások alapján az elmúlt évek agymosása elérte célját. Az ilyenre fogékonyaknál kihajtott a magból a növény, és elkezdi gyümölcseit érlelni. Az internet népének egy jó része gyűlöli a romákat, bűnelkövetés súlyától függetlenül minden elitéltet, akik esetleg nem állat módjára akarnak vezekelni, és azokat a menekülteket is, akik nem erőszakkal, hanem a szabályokat követve akarnának boldogulni.

00bori.jpg

Ma reggel mazohista módon ellátogattam az egyik jogvédő civil szervezet weboldalára, és beleolvastam a bejegyzések alatti kommentekbe. A kiindulási alap csak egy aprócska hír volt: a szervezet egyik ügyfelének, egy afgán férfinak nem adott a tranzitzónában enni a magyar hatóság egy hétig, most Strassbourg szólította fel a magyar hatóságokat, hogy juttassanak élelmet a számára. Na és erre jöttek konzervatív kormányunk illiberális picsogói... Hogy senki nem hívta őket, hogy idejöjjenek... Amúgy is csak eldobálják az ételt (kislánya és felesége maradékát ette a férfi - valamilyen meggondolásból a hatóság úgy gondolhatta, a gyerek és a nő ember, a férfi nem). Ha valaki okmányirodai ügyintézésre vár, az sem kap enni (de nem kell heteket várni a szabályosan beadott kérvényére - ma még... Szerbia felé nyitva a határ, menjenek vissza --> Lehet már mennének, de ide van beadva a kérelmük...  Csak azért jönnek, hogy nőket erőszakoljanak ("majd megkapja a sok liberáélis picsa a magáét"), férfiakat öljenek, gyerekeket tapossanak... Miért nem etetik az önkéntesek (talán mert a magyar hatóság nem engedi be őket étellel -Talán mert nem a jogvédőktől kérnek menedéket.) S csak a "szalonképesebbeket" válogattam most össze ebben a témában. Vannak ott ennél sokkal durvábbak is.

De jó alapot szolgáltat (Orbán vezér irányítása mellett) a romák elleni hangulatkeltés is, amit a gyöngyöspatai kártérítési ügy generált. Biztos mindenki tudja, hogy a szegregált oktatás miatt számos roma családnak itéltek meg kártérítést - Magyar Bírósági rendszerben! A határidő persze már lejárt, nem fizetnek, de Orbnán nem is szeretné, ha egy fillér is odamenne, mert "sérti az emberek igazságérzetét". Hogy a nem fizetés meg törvényt sért, az persze nem számít. Az viszont igen, hogy a fideszes potentátok vezérük szólamait viszik tovább, hogy a munka nélkül szerzett forintokat nem szabad kifizetni. És ez továbbgyűrűzik a társadalom egy része felé. De azért megnézném annak a nagy katolikus illiberális szülőnek a fejét, mit tenne, ha a gyereke éveken keresztül egy olyan iskolába járna, ahol azzal az osztállyal nem foglalkozik senki. Biztos jönne a Gyurcsány takarodj...Eszem ágában sem jár vitatni, jár-e, vagy nem? A Magyar Bíróság ebben már döntött. Az sem érdekel nagyon, mit gagyog Viktor. Már régen nem. (nem az a fontos mit mond, hanem ki mondja) De ez az ország soha nem volt elfogadó, lásd csak milyen dalolva vitték el a zsidóságot (nagy egyetértésben) Auschwitzba - nem kellene ezt a kirekesztő hangulatot tovább fokozni. Na ja, mindig kell egy-két ellenség, akit lehet gyűlölni. Ha soros kifullad, maradnak a romák. Meg a jogerősen elitéltek.

Hiszen, attól függetlenül, hogy miért is ítélték el őket, csak bűnösök: Bűnhődjenek! Akár két négyzetméteren! Ja, hogy az állam nem ennyit vállalt? Kinem sz*rja le! Milyen dolog az, hogy az ellátási körülmények miatt pert indítanak? És még meg is nyerik? A független magyar bíróságon? Na ezt soha többet nem fogják, mert Orbán leállította ezen kifizetéseket, és a bírókra is rendesen rápirított, hogy ilyen aztán többet elő ne forduljon! S persze a megnyilatkozások olyanok, amelyek újabb ellenséget képezhettek a bűnelkövetőkből. Isten ments, hogy bármelyiket is megvédjem (már mint az elitélteket), de hogyan várjuk el azt, hogy majd visszailleszkednek a társadalomba, ha egyrészt azt a társadalmat eleve ellenük hangoljuk, másrészt nem hogy javulnának, de az agresszívek még agresszívebbek lesznek a körülményeik miatt, és a jámborok is állattá válhatnak.

De a három ellenség kreációból kettő nagyon veszélyes vizeken evez (de ezt már megszokhattuk Orbántól): a jogállamiságot vonja kétségbe. Hiszen egy jogállam egyik alapja a független bíróság. Na a miniszterelnök ezeknek tesz keresztbe a roma és az elitéltek tekintetében. Ja, hogy a menekültekkel kapcsolatos bánásmód meg nemzetközi egyezményeket sért. Azzal vezetőnk már régen nem törődik.

Szerintetek is ez a jövő útja?

Elolvasok mást is!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyemma.blog.hu/api/trackback/id/tr1315459492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

David Bowman 2020.02.05. 16:05:25

Végre múlik a hatása az elmúlt 60 év szerecsenmosdatásának.

David Bowman 2020.02.05. 16:08:34

"független"= zsidó szélsőliberális.
Nekünk elég lenne egyenlőre egy Botkától független bíróság is.
A cigóknak megitélt lóvé az utolsó fillérig az áldozataiknak járnak.

nemecsekerno_007 2020.02.05. 16:30:59

Ferdítetek ám szépen. Hány éve is megy a gyűlöletkeltés Orbán ellen?!
De lehet, hogy igazatok van:
- minden illegális migráns menekült
- Soros csak egy filantróp öreg bácsi
- a jogvédők szimpla civilek
- nincsenek is befolyásolási technikai
- és természetesen mindenki jogvédő filantróp és nem naív.
:)

Behajtó70 2020.02.05. 17:29:32

A gyűlöletkampány az az, ahogy ti a józan észt gyűlöletnek nevezitek! Szerintem a nácik rövidnadrágos kiscicák voltak hozzátok képest, ti olyan durván gyűlöltök mindent, ami nem ti vagytok.

rfbzs 2020.02.05. 17:32:27

Köszönjük,Viktor.

illaim 2020.02.05. 17:35:56

A fidess SA csürhéje egyből rácsapott a blogra! fröcsögő majmok! LOL

studkell 2020.02.05. 17:35:57

"Ma reggel mazohista módon ellátogattam" - posztoló

Helyesen: mazochista. Bocs, de ez csúnya volt.

napi_jokedv 2020.02.05. 17:53:45

@studkell: Helyesen: Mindkettőt használják :)

midnight coder 2020.02.05. 17:53:55

Tudod, a probléma ezzel az, hogy a romákat már akkor is utálta kb. mindenki, amikor Viktor bácsi még a csattogó szárnyú falepkét tologatta a játszótéren. Bizony, még a jó Kádár-rendszerben is, amikor a magyar baloldal még nem csak hogy hatalmon volt, de egyenesen diktatúrát üzemeltetett, rendes kis politikai gyilkosságokkal, koncentrációs táborral, úgy ahogy azt a jó kommunistának kell. És bizony nem csak itt nem szeretik őket, hanem kb. sehol Európában, Pl. a hozzájuk mind kinézetben, mind viselkedésben meglehetősen hasonló olaszok sem nagyon lelkesedtek amikor egy csapat romániai "tezstvír" hirtelen megjelent náluk, de még a roppant liberós Kanada is elég gyorsan lehúzta a rolót, ahogy megjelentek a határukon. És ez nem igazán "fagyi" kérdés, egy rakás roma van aki simán beilleszkedett és különösebb probléma nincs velük, sőt némelyikük egészen magas pozícióba is került, ahogy azt az itteni balfék kommentelők lépten-nyomon meg is említik - persze ez a világért sem rasszizmus...

A migri kérdést lehet befogadólag kezelni, de előzőleg nem árt picit tanulmányozni pár dolgot, Pl. az afrikára vonatkozó demográfiai előrejelzéseket, Erdély történetét a törököktől Trianonig, a különféle emberi jogokat az iszlám többségű országokban, és még egy rakás más dolgot.

Ami a büntetésvégrehajtást illeti, ha feltételezzük hogy jogállamban élünk, ergo annak az esélye, hogy valakit ártatlanul varrnak be, kb. a 0 körül mozog, akkor az átlagpolgár annyira szerintem nem nagyon sír, hogy az oda bekerülő rablók, tolvajok, gyilkosok szar körülmények között vannak tartva. Persze a szoclibek elképzelései alapján a pedofil sorozatgyilkos is csak a társadalom áldozata, de a szociálliberalizmus csak egy szellemi fertőzés, ami idehaza szerencsére csak viszonylag keveseket érint.

midnight coder 2020.02.05. 17:54:39

@illaim: Szerintem, ha itt valaki fröcsög, az te vagy.

Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember · impersonal.elmenypark.net 2020.02.05. 18:15:50

Emlékszem a fidesz előtti időkre, ahol a baráti körben semmilyen szinten nem volt lényeges, ki melyik pártra szavazott. Azóta nagyot változott a világ. Erre itt a fidesz droidok oktatnak gyűlöletről.

Boar. 2020.02.05. 18:19:37

"De azért megnézném annak a nagy katolikus illiberális szülőnek a fejét, mit tenne, ha a gyereke éveken keresztül egy olyan iskolába járna, ahol azzal az osztállyal nem foglalkozik senki."
Én a te fejedet nézném meg ha a gyermeked éveken keresztül egy olyan osztályba járna ahol semmiféle érdemi tanítást nem lehet folytatni a mindent széttrollkodó cigánygyerekek miatt. Ahol a gyerekedet terrorizálják, ha szólni mer, bejönnek a cigányszülők és a tanár szeme láttára verik meg. Ahol büdös van, kosz és mocsok.
Rendben, nem a cigánygyerekek tehetnek róla. De nem is az én gyerekem... És van egy olyan árnyalatnyi különbség, hogy az én gyerekem szülei adót fizetnek, nem is keveset, a cigányok meg ebből az adóból élnek.meg abból, amit ellopnak mellé.
És mégis, nekem kötelességem tűrni mert nekik jogaik vannak(csak jogaik, mert a kötelességeiket leszarják).
De mindig akad valami belvárosi elitgimnáziumot végzett jogvédő aki megmagyarázza, hogy ez így helyes.
Lónak a faszát...

rallus 2020.02.05. 18:22:26

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:
Hiába importálta az MSZP jó pénzért a szeretet apostolát Ron Werbert a 2002-es választásokra és hiába nyilatkoznak a rájuk jellemző finom eleganciával Orbánról és a Fideszről, a válasz soha nincs arányban a megszólítással...

rallus 2020.02.05. 18:23:12

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:
Hiába importálta az MSZP jó pénzért a szeretet apostolát Ron Werbert a 2002-es választásokra és hiába nyilatkoznak a rájuk jellemző finom eleganciával Orbánról és a Fideszről, a válasz soha nincs arányban a megszólítással...

Che21 2020.02.05. 18:42:24

Oszt mi elől is "menekül" egy afgán a magyar-szerb határon?

Engem 16 éve éheztet az EU, 2004 óta EU állampolgár vagyok, és még egyszer sem kaptam az EU-tól ingyenkaját.

LebensraumamOsten 2020.02.05. 18:46:33

Anná Majd kiverik az illibsik fejéből ezeket a nagy fene gyűlölködő indulatokat ha majd jönnek értük megint fekete autókkal éjjelente. A mostani ratyi generáció már nem tudja mi az a csengőfrász, de még megtapasztalhatják. Aztán a fasiszta bandájuk megint kussban lesz pár évtizedig.
A recept ugyanaz. Először felbátorodnak, mint az I. vh után. Aztán hergelni kezdenek. Majd aljaskodnak az ártatlanokkal és piszkos kis háborúkat robbantanak ki, amit úgyis elvesztenek. Utána főkolomposokat fellógatják. A kis kulákok meg kicsi nácik pedig megrettenve lapítanak a következő pár évtizedben amíg enyhül a szigor velük szemben. Csak egy dolgot felejtenek el: Egyre véresebbek a háborúk és egyre kegyetlenebbek szisztematikusak a megtorlások is.

LebensraumamOsten 2020.02.05. 18:47:36

@Che21: Dógozzá és lesz pénzed. Annyit érsz amennyid van.

Che21 2020.02.05. 18:51:27

Igen, ez a jövő útja.

Nem vállatuk sem azt, hogy zabáltatjuk a fél világot, attól, hogy valaki idecsámborog 7000 kilométerről, még nem lesz jogosult semmire.

A cigányoknak meg ideje megtanulni, hogy pénz munkáért jár.
Nem azért , mert a nácikok ezt így látják jónak, hanem azért, mert munka nélkül nem lesz a búzából kenyér, munka nélkül nem folyik a csapból víz, sőt munka nélkül csap sincs.
Ideje azt is megtanulniuk, hogy ha fenyegetik , megverik a tanárt, a háziorvost, a mentőápolót, akkor egy idő után nem lesz, aki tanítja, gyógyítja őket.

A börtönt nem a hétvégi lottóhúzáson sorsolják, azért tenni kell valami keményet.
Aki lop, rabol, gyilkol, viselje a következményét.

Che21 2020.02.05. 18:53:52

@LebensraumamOsten:

Dolgozom öcsi, nyugodj meg, van is mit ennem.

Ugyanezt tudom javasolni, az öszzes "éheztetett"-nek.

Weißkopf 2020.02.05. 19:02:12

@David Bowman: "független"= zsidó szélsőliberális.
Really? Akkor "konzervatív" = álkeresztény fasiszta.

Tehetetlen Dodó 2020.02.05. 19:04:15

"A gyűlöletkampányok elérték a céljukat"
No, ez igaz.
Ez az oka, hogy a fővárost meg pár nagyvárost a libsibolsi rablóbanda kezére juttattak az agyhalott, agymosott, irigy prolik.

midnight coder 2020.02.05. 19:18:46

@LebensraumamOsten: Ja, amikor utoljára hatalmon voltatok legyilkoltatok úgy 10-20 Holocasutra való civilt, és olyan nyomort hoztatok az általatok felemelni szándékozott munkásokra mint kb. semmi a történelem során, már ha figyelembe vesszük az adott kor technológiai színvonalát. Az utolsó hely ahol még hatalmon vagytok Észak-Korea messze a legszarabb hely a bolygón, legalábbis ha figyelembe vesszük a területi / kulturális adottságokat is. A kommunizmusban az volt az egyetlen jó, hogy első körben a hithű kommunistákat állították falhoz, aztán a legnagyobb gazemberek maradtak hatalmon - persze időnként ők is kinyírták egymást, de már csak így megy ez elvtárséknál. Szóval, én a helyedben nem nagyon dédelgetném a nedves álmaimat a csengőfrásztól, hacsak nem akarsz a falhoz állni családostól. Mert hogy igen, az idők durvulnak mostanság...

midnight coder 2020.02.05. 19:21:43

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: Ha az egész családod és baráti köröd kommunista volt, akkor valóban nem. De valójában az egész Kádár-rendszer alatt megvolt az ellentét a kommunisták és a reakciósok között, csak ez utóbbiak nem kaptak sok nyilvánosságot. Ahogy az sem, hogy az átlagpolgár már akkor is úgy utálta a komcsikat mint a szart, ezért is érte meglepetésként a vörösnáci elvtársakat hogy jé, nem nyertek a gengszterváltás utáni első választásokon. Persze a másodikon már igen...

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2020.02.05. 19:31:52

Független = ballib.

Civil = Soros emberei.

ulpius66 2020.02.05. 19:54:17

"A gyűlöletkampányok elérték a céljukat!"

HÁT EZ NAGY IGAZSÁG!

Itt van mindjárt ez a szelíd Jávor Benedek a "vezér-libis" aki csupa JÓINDULATBÓL AZ ALÁBBIAKAT posztolta KI, a magyar családügyi államtitkárról, a négygyermekes Novák Katalinról, akit hivatalában fogadott az olasz Berlusconi...

'Imádkozom, hogy ne keveredjenek össze a meghívók, nehogy Novák Katalin véletlenül egy ungabunga parti közepén találja magát a keresztény családi értékekről szóló eszmecsere helyett!"

Hát mit mondjak?????

Novák Katalin férjeként úgy basznám pofán ezt a Jávort, hogy kiesne a fogsora!

kedves Jávor!

TALÁN A SAJÁT FELESÉGET TEKINTSD KURVÁNAK!!!!!!!!!

NA KB. ENNYIT A MAI LIBERÁLIS KULTÚRÁRÓL.......

inteligens elenzéki 2020.02.05. 20:11:04

Szerintem a gyűlölet cunamit épp a ballibsik gerjesztik.
Hájpolgatnak itt ezzel a szegregációs üggyel, meg a börtönkártérítéssel, ezzel felhergelik a tömeget, (amely jogosan háborodik fel,) a szélsőségek felé hajtva. Hogy aztán lehessen rasszistázni, fasisztázni, Orbánozni.
A baromságokkal ("diktatúra van", "az ország tönkrement", "az oktatás szar") nem mentek semmire, most jön a provokáció, megpróbálják a lengősúlyt a másik irányba lökni.

alöksz róz 2020.02.05. 20:25:32

"Hiszen egy jogállam egyik alapja a független bíróság." - ha ez olyan fontos nektek, akkor a komcsi bírók ellen mé nem tiltakoztok sose?

Visceroid 2020.02.05. 20:26:45

Ok, cigányokat meg bevándorlókat mindenhova, de akkor dolgozni ki fog? Idióta németek is magukra húzzák a fél Afrikát meg Közel-Keletet, hogy majd egyszer, a távoli jövőben "integrálni" tudják őket és akkor a nyugdíjas német bácsi helyett majd az afgán birkapásztor fogja tervezni az Audikat meg fenntartani a világelső ipart. Közben pedig mehet a halálig tartó munka, meg a rettegés az iszlámtól.

Egyébként a németek elvesztették a háborút, és most főleg a keleti felének kell behozni a "lemaradást", mert túl szőkék és kékszeműek még mindig, nem lehetnek olyan előrehaladottak, mint a "győztes" franciák vagy angolok, ahol a lakosság már 10%-a muzulmán, vagy ahol a főváros polgármestere az.

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2020.02.05. 20:55:05

@ulpius66: Egyetértek. Persze ezt soha nem vallanám be nyilvánosan. De azért azt is muszáj megjegyeznem, hogy Jávornak a liberalizmushoz semmi köze, ezt az igaz liberálisok nevében (nem vagyunk sokan) visszautasítom. A nevezett úr nagyon sok minden, de liberális...na, az speciel nem.

Helyszíni zsemle 2020.02.05. 23:00:05

"Bűnhődjenek! Akár két négyzetméteren! Ja, hogy az állam nem ennyit vállalt?"

Elég elszánt fidesz szavazó vagyok, de a börtönbiznisz kapcsán kiderült börtön körülmények eléggé megleptek. Arra nem számítottam, hogy a náci haláltáborokat idéző körülmények között tartják az embereket. Mert az hogy 20 négyzetméteres helyiségekbe bezárnak 20-30 embert, akik a levegőtlen szellözetlen cellában, szó szerint fuldokolnak az oxigén hiánytól, az nem sokkal jobb mint amit nácik csináltak. Ez azért most elgondolkodtatott, ez tényleg durva. És akkor a kosz, piszok, meg hogy a rabok szinte szabadon ölik egymást, hát 10-szeres kártérítés sem lenne sok azokért az állapotokért.

Pipas 2020.02.06. 06:41:25

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: "Emlékszem a fidesz előtti időkre, ahol a baráti körben semmilyen szinten nem volt lényeges, ki melyik pártra szavazott. "

A te baráti körödben!

Pipas 2020.02.06. 06:54:42

"A kiindulási alap csak egy aprócska hír volt: a szervezet egyik ügyfelének, egy afgán férfinak nem adott a tranzitzónában enni a magyar hatóság egy hétig"

Kiutasították az országból. Elutasították a kérelmét, kötelezték rá, hogy elhagyja az országot.

"valamilyen meggondolásból a hatóság úgy gondolhatta, a gyerek és a nő ember, a férfi nem"

Nem, nem úgy döntöttek, hogy nem ember, hanem úgy döntöttek, hogy ott az ajtó, arra lehet távozni. Az illető viszont nyilván úgy döntött, hogy neki a bíróság döntése nem számít, ő mégis marad, ezért őt a magyaroknak etetniük kell, őt a magyaroknak el kell tartaniuk.

midnight coder 2020.02.06. 07:30:10

@Helyszíni zsemle: Én nem vagyok FIDESZ szavazó, de azért akik ott vannak, azok azért általában nem véletlenül vannak ott. A börtönhöz azért picit több kell, mint hogy elcsórj egy almát a piacon mert nincs mit ennie a gyereknek.

Helyszíni zsemle 2020.02.06. 18:35:51

@midnight coder: "A börtönhöz azért picit több kell, mint hogy elcsórj egy almát a piacon mert nincs mit ennie a gyereknek. "

A törvények szerint szabadságvesztésről van szó, nem kinzásról, gyilkoságról, lincselésről. Vagy akkor képmutatás nélkül mondjuk ki, hogy nálunk középkori állapotok vannak, Lesz nyilvános kivégzés, mágjahalál, a lincselő tömeg kivánsága szerint. Egyértelműen elkéne dönteni, hogy civilizált modon törvényesen büntetünk, vagy a lincselő tömeg igényeit szolgájuk ki.

Ezenkivűl simán börtönbe lehet kerülni, egy szabálysértés miatt is. Mondjuk nem fizetsz be 30 ezer forint bűntetést, mert nem értesz egyet vele, és öntudatosan szembe szállsz a hatosággal, vagy csak nincs pénzed. Akkor a hatóság elzárásra változtatja a bűntetést, és ha a fogházban épp nincs hely, vagy egyébb adminisztrációs okból, simán börtönbe visznek. És lehet hogy egy ilyen 20-30 fős rablógyilkosokkal teli cellába kerülsz. Ahol, bár csak 3 hetet kaptál, valószinű hogy 3. napon agyonvernek, amit börtönigazgató egy válrándítással elíntéz. Az emberek meg csak annyít mondanának, "Megérdemli, nyilván nem ok nélkül került börtönbe".

Pipas 2020.02.07. 10:36:08

@Helyszíni zsemle: Akkor nyilván nem tart túl sokáig találni pár esetet a neten, amikor szabálysértés miatt becsukják a csávót és 30 rablógyilkos meggyilkolja a börtönben?

Ja, nem, mert magyarországon van olyan, hogy fogház, börtön és fegyház. A tablógyilkosok fegyházban vannak, a szabálysértő meg fogházban. Az "egyébb adminisztrációs okból" nem kerül máshová, ahhoz bírósági döntés kell.

Olyan ez, mintha azt mondanád, hogy "3 nap elzárásra ítélték" de aztán "egyéb adminisztrációs okból" végül tíz évet kapott. :D

Helyszíni zsemle 2020.02.07. 15:42:06

@Pipas: "Olyan ez, mintha azt mondanád, hogy "3 nap elzárásra ítélték" de aztán "egyéb adminisztrációs okból" végül tíz évet kapott. :D "

Ilyen elég gyakran történik. Bekerülsz a rablógyilkosok közé, ott agyonvernek, és ha véletlenül tuléled, akkor verekedésért itélnek el. És miután börtönben követél el büncselekményt, minimum 3-5 estleg 10 évre lesitelnek. És így lesz, egy pár ezer forintos szabálysértésből 10 év fegyház.

David Bowman 2020.02.07. 19:02:23

@studkell: Nadehát ő magyar. Írhat magyarul.

David Bowman 2020.02.07. 19:10:46

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: Nacsak. Nem volt munkahelyed? Mert nálunk nagyon is megbeszéltük.

David Bowman 2020.02.07. 19:15:50

@Boar.: A WCdeszkát is leszarják.

David Bowman 2020.02.07. 19:23:06

@Weißkopf: Én még ál se. Fasiszta is csak lájtos. Hanem az Indexben mindenki náci, aki csak egy centire is jobbra áll lenintől. Nem izlik aleves, amit ti főztetek?

Pipas 2020.02.08. 07:27:06

@Helyszíni zsemle: "Ilyen elég gyakran történik. Bekerülsz a rablógyilkosok közé, ott agyonvernek, és ha véletlenül tuléled, akkor verekedésért itélnek el. És miután börtönben követél el büncselekményt, minimum 3-5 estleg 10 évre lesitelnek. És így lesz, egy pár ezer forintos szabálysértésből 10 év fegyház."

Okés, ha ilyen tényleg elég gyakran történik, akkor nem esik nehezedre egy tucat példát hozni. :D